søndag 24. februar 2008

Wiki

No har eg skrive innlegg på wikien vår om ei bok eg nettopp har lese (Ingen vitner for vitnet av Christian Refsum). Innlogging var grei, men når eg først kom så langt vart eg ganske forvirra - eg brukte litt tid på å sjå kvar eg skulle gå inn for å skriva sjølv. Men omsider gjekk det eit lys opp for meg, og då var det rein plankekøyring. Vel, kanskje ikkje heilt, for eg ville ha bilete av boka. Det henta eg i Bokkilden. Først prøvde eg med "lagre som", altså å gå vegen om eigen pc, det fekk eg ikkje til, men kopi direkte frå Bokkilden gjekk smertefritt.

Eg såg også litt på film-wikien. Der vart eg i alle fall forvirra, det var berre ein drøss med lenker til ulike filmar. Då trur eg eg skal rota meg ut att på ville vegar i Facebook. Det er faktisk litt fascinerande, har treft på folk eg ikkje har sett på ei stund...

Ingen kommentarer: