tysdag 19. februar 2008

RSS er på plass, altså...

Då hadde eg gjort det rett, då! Takk til Jannicke for kommentar! RSS-merket lyser så fint oppe i nettlesaren over eposten min, og fungerer heilt etter oppskrifta. Og dersom det kjem inn ei melding som eg vil dela med all verda, må eg altså mata den vidare (all verda er som kjent inne på bloggen min...)

Eg har faktisk gjort litt lekser sjølv om det ikkje er så mykje som viser her. Har til dømes nettopp site og chatta med eit tantebarn på 11 år. I tillegg til tekst har det gått både winkar og nudgar mellom oss. Og på same tid gjekk det ein drøss med SMSar mellom meg og ei venninne.

Men det er sol ute, så eg trur eg skal ut og nyta den litt, så får eg sjå om eg kan få inn nokre bilete seinare! Sidan dette med RSS var oppklart i går vart det heller flickr som vart diskutert på jobben.

Ingen kommentarer: